Kérések

 2009.03.08. 00:52

Végignéztem a bejegyzéseimet, azon felbuzdulva, hogy kiderült, hogy vannak olvasóim, és nemcsak azok, akiknek eredetileg elküldtem a blogot. Ilyenkor hirtelen látni akarja az ember, hogy mit is olvasnak mások, nem totál értelmetlenség e, amiket leírtam. Persze lehet, hogy álnaivság azt gondolni, hogy valamit nem olvasnak, ami kint van a neten, de tényleg meglepett és persze jól is esik, hogy még szakmabeliek is elolvassák. Szóval ez volt az indítóok amiért újraolvastam.

Az eredmény pedig az, hogy az a szubjektív érzés, hogy mintha kicsit konkrétabban kommunikálna Lili, most bizonyítást nyert. Korábbi begyzésemben írtam, hogy csak hintát kér, illetve néha enni. Az elmúlt két napban, mikor ülök  a gépnél, odajön, fel jelet mutat, illetve a gépre mutat. Ekkor bekapcsolom neki az egyszervolt-os animációkat, amiket újabban nézünk. Ma a cd-re is mutogatott, és akkor bekapcsoltam azt. Biztos az unalom teszi, és persze a kérés nem egyértelmű, de én rögtön reagálok rá, hogy lássa, ha mutat, akkor lesz valami. Remélem megmarad ez a szokása.

Címkék: kommunikáció kérés fejlődés

A bejegyzés trackback címe:

https://abaterapia.blog.hu/api/trackback/id/tr5988504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása